Varning varning varning

❌ Varning ❌

Jag blir så arg när företag behandlar kunder och samarbetspartners på ett fult sätt. Jag skulle vilja höja ett varningens finger och be er tänka ett steg till innan ni beställer någonting från @mjukahem.se.

Det är nämligen ett företag som kör med skitkass kundservice. Ingen service över huvudtaget med tanke på att de inte besvarar kunders meddelanden. Jag har skickat mail direkt till kundtjänst, jag har skickat på Facebook, jag har skrivit till dem på Instagram och t o m taggat dem i story - helt utan respons. De bara läser! Vad för företag agerar så när en kund vill ha hjälp? Tyvärr är kvaliteten på deras produkter inget att hänga i granen heller, trist.

Många har nog sett alla deras tävlingar under januari och till en början verkade det generöst men vad fel man kan ha. De har betett sig så fult, de har nämligen inte skickat ut de utlovade vinsterna till alla som vunnit. Jag tycker inte ett företag ska hålla på så, de skapar sig bara dåligt rykte. Men att bara sluta svara, bara läsa utan ett enda ord är så löjligt.

Mitt inlägg må vara barnsligt men jag måste göra vad jag kan för att varna er för oseriösa företag. Så, leta gärna efter ett annat företag om ni är ute efter textilier bla.

Dela gärna så fler får reda på att företaget är oseriösa!


Puss & Kram

Fröken Rödlök

  • 156 visningar

Gillar

Kommentarer

Natascha ,

Jag har aldrig hört talas om företaget tidigate -trist när kundservicen inte svarar på mail, sånt kan göra mig galen.

natascha.bloggplatsen.se
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Ja och de beter sig som 5 åringar
nouw.com/frökenrödlök
lottashullerombuller
lottashullerombuller,

Absolut inte barnsligt, tycker det är jättebra att du berättar så jag Tackar för din varning <3

nouw.com/lottashullerombuller
fighterwomen85
fighterwomen85,

Fy så tråkigt med ett företag som man inte kan lita på 😡.

Jättebra att du gör vad du kan för att varna andra! Annars händer ju inget. Å företaget trallar runt som vanligt. De måste ju sättas dit!

Kram❣️

nouw.com/fighterwomen85
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Hoppas det händer nåt
nouw.com/frökenrödlök
Pärla
,

Blir verkligen så trött på sådant här! Sjukt tråkigt. Man kan ju tycka att de borde ta hand om sina kunder.

FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Amandamalmflod
Amandamalmflod,

Men fy för att hålla på så det är verkligen inte någåt man gör om man vill samarbetre med någon alls fy vilket företag bra att du delar med dej av det här så ingen annan blir lurade av dom

nouw.com/amandamalmflod
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Är inte bara samarbeten.. Kunder som betalt för köpta varor som varken går varor eller pengar tillbaka
nouw.com/frökenrödlök
Marie,

Oj dem har jag lyckats missa vilket såklart är väldigt bra då att jag gjort. Så otroligt tråkigt att de behandlar sina kunder så, hoppas att de åker dit

sweetwordsbymirre.com
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Lexochlogan
Lexochlogan,

Verkligen så himla trist att företag beter sig så, det är absolut sämsta tänkbara reklamen när samarbetspartners tala om att det inte sköter sina kort rätt. De har ju ingen anledning att missköta det, hoppa verkligen de gör rätt för sig.

nouw.com/lexochlogan
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Och sent igår skickade de nyhetsmail och bad alla gå in och tycka att deras butik är bra då många skickat meddelande åt dem att de ej är nöjda med deras service. Sååå löjligt och försöka rädda situationen och låtsas att det inte är deras fel.
nouw.com/frökenrödlök
Blondina,

Fy fan för vissa företag! Tycker du ska gå med i min och Mikkiz Facebook grupp som vi har, kontakta mig på Facebook så ska jag berätta vad gruppen heter eller så lägger jag till dig så kan du varna andra 😊 De finns många företag som lovar guld och gröna skogar men ljuger enbart för att få ett starkare ljus själv

blondinas.se
FrökenRödlök
FrökenRödlök,
Ja många företag är ofattbara.. Jag kollar gärna vad det är för grupp
nouw.com/frökenrödlök