Jag blir så arg!!

Den 15 april beställde vi överflytt av vårt bredband via Telia till nya adressen! Blev lovad att vi skulle ha det samma vecka men inte då, nästa datum var veckan efter men icke då! Då ringde Jimmy o krävde support o dem försökte hjälpa honom i 40 min innan dem gav upp (?!) och dagen efter märker dem att det inte alls hade blivit flyttat! Åtta arbetsdagar till skulle vi få vänta innan det kopplades in men i kompensation skulle 500:- dras av på nästa räkning plus att ett mobilt bredband skulle skickas hem för fri användning i två veckor! Tack!!
Men det kom bara ett simkort så helt odugligt att använda :-(
Idag är det åtta arbetsdagar, igår ringde Jimmy för att verkligen kolla så att det kommer och då säger de inkompetenta idioterna att dem missat flytta över det från gamla adressen IGEN!! Ska jag skratta eller gråta?!
När Jimmy berättar detta för mig på eftermiddagen blir jag rosenrasande och vill bara ringa och skälla ut dem efter noter! Jimmy ringer dock igen på kvällen för att kräva ännu mer ersättning, ett datum då vi SKA ha det inkopplat samt ordna med resterande av det mobila bredbandet! Då ursäktar dem sig så mycket, säger att ett sms skickas ut som idag med information kring datumet och att ett nytt simkort och mer tillbehör till mobila bredbandet ska skickas och att vi nu får fyra veckor fri surf plus en ersättning på 1500:-

Nu vet jag ju inte om detta kommer ske då vi inte kan få ut ersättningen förrän internet kommer igång så vi får väl helt enkelt se!
Man undrar ju vad det är för folk som arbetar med det där när dem missar TVÅ ggr!! Men bra den kompenserar!

Nu sitter jag i min nya solstol på altanen med en kopp kaffe och en bok i väntan på lite folk som ska hämta saker!!

Puss & Kram

Fröken Rödlök

  • Vardagen
  • 1 visningar

Gillar

Kommentarer