Det blev en dag på stranden!

Vilken underbar dag

Vaknade när Kjell höll på att fixa frukost i morse innan han skulle ta bussen till Hylte för att fortsätta pula med sin bil. Jag försökte somna om men gick inte så fixade lite med räkningar och packade picknick väska med mera istället. Strax innan 11 körde jag och hämtade upp honom och så mötte vi Emma, Johan och Vincent på stranden. Där har vi vart i ungefär tre timmar, okadkat, badat, solat och ätit lunch. Så härligt. Konstig kontrast på vädret.. Där svettades vi som fasiken och solen sken för det mesta, men när jag lämnat av Kjell vid sin bil igen och for hemåt hade det regnat. Var som ett sträck på vägen. När jag kom hem hängde jag upp blöta badkläder och handdukar, packade upp kylväska och sen tog jag en iskall dusch. Lika varm efteråt så lade mig på sängen med fläkten på i full effekt och då kom Kjell hem.

Nu ligger jag här på sängen igen men vi har packat inför vår Camping tur som börjar imorgon. Skrivit lista på mat som ska packas ner imorgon, vad som behöver handlas och på sånt som inte går stt packa ner förrän imorgon. Man kunde tro vi ska vara borta 14 dagar men eftersom vi måste ha med oss handdukar och sängkläder tar det upp mycket plats i väskan. Kommer bli skönt att åka iväg 😉

Jag har också paketerat ett armband som skall skickas iväg till en tjej som ville ha ett för att stötta hjärnfonden.

Vad har du hittat på idag?

Puss & Kram

Fröken Rödlök

• 373 visningar

Gillar

Kommentarer

Hannas krypin,
Mysigt med några timmar vid stranden. Vädret kan verkligen vara lokalt ibland. Skönt med lite regn, naturen behöver det. Vad roligt ni ska iväg och campa. Det är mycket att tänka på så man inte missar något när man ska iväg.
hannafialotta.blogg.se
FrökenRödlök,
Ja jo det är klart det behövs så gör mig absolut ingenting men nu när det regnat så pass mycket under sommaren tycker jag det är trist. Men kom inte mkt. Ja det är en del att tänka på 😉
Madde,
Man borde ha varit på stranden istället. Hamnade på marknad innan jobbet och det var inte det bästa.
www.nouw.com/madelena
FrökenRödlök,
Men marknad är ju trevligt det med, kanske inte i denna värmen.
asemartensson
asemartensson,
De ser alltid ut man ska bo borta i flera veckor fast de egentligen bara är någon dag haha
nouw.com/asemartensson
Det är det verkligen 😉
Sannaevelyne
Sannaevelyne,
Vilken härlig dag & skönt att åka iväg och få lite miljö ombyte med 😊 här har det också badats i värmen 😊
nouw.com/sannaevelyne
FrökenRödlök,
Ja det är helt underbart att få komma iväg ibland..
sweetwords
sweetwords,
Jag nästan häpnas att det blivit så varmt i vårt land med, för så var det inte då vi åkte, men vet du vi hade 40 gr här igår heelt galet
nouw.com/sweetwords
Åh fy det är på tok för mkt för min del. 25 är perfekt
Yela,
Åh så kul med camping, önskar er En superfin resa! Gillar verkligen iniativet med armband också, verkligen så fint❤️
yela.se
Picknick är riktigt kul 😉
moaastrom
moaastrom,
Mötte igår upp min pojkvän och vän på stationen i Simrishamn efter jobb, vi gick rundor, käka glass och bara pratade och fira min semster med massa sol.
nouw.com/moaastrom
FrökenRödlök,
Åh det låter ju jättehärligt..